رفتن به مطلب
اکبر امیدپناه

تعیین مقدار حرکت یا جابجایی در مدل انیمیت کانسترینت

پست های پیشنهاد شده

یک بازو به طول 500میلیمتر روی یک بازو به طول 1200 میلیمتر با مقید کردن واستفاده از دستورanimate constraint درهنگام تغییر زاویه از صفر تا 90 درجه جابجایی دارد .سوال اینست که به چه نحو میتوان اندازه ومقدار حرکت انرا وموقعیت آنرا در زوایای مختلف تعیین کرد؟

  • Like 2
  • Thanks 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام
شما می توانید هر اندازه ای رو که لازم دارید روی اسکیچ بگذارید و برای اینکه اندازه اضافه از حالت بنفش خارج کنید روی آن اندازه دبل کلیک کنید و گزینه Reference را فعال کنید در این حالت  اندازه داخل پرانتز ( ) قرار می گیرد و یا تغییر اندازه های دیگر تغییرات را مشاهده خواهید کرد

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، محمد رضا علی پورحقیقی گفته است :

سلام
شما می توانید هر اندازه ای رو که لازم دارید روی اسکیچ بگذارید و برای اینکه اندازه اضافه از حالت بنفش خارج کنید روی آن اندازه دبل کلیک کنید و گزینه Reference را فعال کنید در این حالت  اندازه داخل پرانتز ( ) قرار می گیرد و یا تغییر اندازه های دیگر تغییرات را مشاهده خواهید کرد

درود هزاران بار تشکر مینمایم که وقت خود را به پاسخ قبلتر، اکنون، وآینده بنده پاسخ میدهید. باید عرض کنم در اسکیچ اندازه بنفش یا دچار مشکل نیشود . سوال اینست که با توجه به حرکت دوران تحت زاویه مقدار طی مسیر طول 900 روی اندازه 1200 در زوایه 45 چگونه میتوانیم مقدار اندازه را معین کنیم؟

  • Like 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راه مستقیمی برای این کار در محیط اسکیچ نمیشناسم ولی با ترسیم سه نقطه و ترسیم یک کمان می توان طول کمان ( طول مسیر) را اندازه گرفت .
البته در محیط DMU می توان مسبر را ایجاد کرد که مد نظر شما نیست

متحرک سازی در محیط اسکیج کتیا

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 22 ساعت قبل، محمد رضا علی پورحقیقی گفته است :

راه مستقیمی برای این کار در محیط اسکیچ نمیشناسم ولی با ترسیم سه نقطه و ترسیم یک کمان می توان طول کمان ( طول مسیر) را اندازه گرفت .
البته در محیط DMU می توان مسبر را ایجاد کرد که مد نظر شما نیست

متحرک سازی در محیط اسکیج کتیا

درود یکی از بهترین راه های آموزش به اعتقاد بنده بررسی موضوعی میباشد .در اینجا هدف از پیگیری موضوع اینست که درک درستی از چرخش بازو وتعیین موقعیت بیابم . لذا نظر شما به این نکته جلب گردد که اندازه جابجایی مورد نظر روی بازوی 1200 با رنگ زردی که در فیلم تهیه شده برایتان ارسال میکنم مورد نظر میباشد.با تشکر

tasmania1.tscproj

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 20 ساعت قبل، اکبر امیدپناه گفته است :

درود یکی از بهترین راه های آموزش به اعتقاد بنده بررسی موضوعی میباشد .در اینجا هدف از پیگیری موضوع اینست که درک درستی از چرخش بازو وتعیین موقعیت بیابم . لذا نظر شما به این نکته جلب گردد که اندازه جابجایی مورد نظر روی بازوی 1200 با رنگ زردی که در فیلم تهیه شده برایتان ارسال میکنم مورد نظر میباشد.با تشکر

tasmania1.tscproj

فیلم ارسالی کامل نیست و فقط افکت ها ارسال شده خود فیلم موجود نیست

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ در 09:55، محمد رضا علی پورحقیقی گفته است :

فیلم ارسالی کامل نیست و فقط افکت ها ارسال شده خود فیلم موجود نیست

 

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مقدار اندازه مورد نظر در پایان فیلم با بردار قرمز مشخص گردید

 

  • Like 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چون اینجا حرکت گرد است از همان روش قبل می توان برای هر نقطه ای به نتیجه رسید . در غیر این صورت از دستور Trace در محیط DMU باید استفاده کرد

1065463527_DMUTrace.jpg.137956157ff6a17df67e539c500bd47f.jpg

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

درباره انجمن

اینجا جاییه که میتونید سوالات خودتون رو در مورد نرم افزا رهای طراحی مهندسی مثل کتیا ، سالیدورک، اتوکد ، Delmia، آباکوس پروکست ، راینو ،3Dmaxو ... بپرسید.

اخبار و رویدادها

به زودی

×